Sunday, December 2, 2007

Ohh Adikku yg malas...

Malasnya thp gaban...apapun xmo bt...kejanya makan, hobinya min game...kulitnya itam he...bekira nk mampuih...dh tu kedekut taik idong masin!!! apo nk jd aku pun tok tawu...sejarah mlmni, dia go'eng teloq utk diri dia sendiri...tu pun nangis2 xnk bt...teloq goreng tuh merupakan teloq goreng pertama yg dia goreng dlm idop dia...& time aku dok nulih ni adikku masih lg dok nangis...she's 12 yrs old & the lazzziest member in de family...stakat ni, dia dh musnahkan mcm2 harta benda kt umah kami...pasu aku yg mahal jatuh pecah bekecai (dia bubuh gam gajah nk cover), sim kad abg aku dia patahkan (xsengaja katanya duhhh), telipon umah yg baru d antaq oleh staff telekom & xsampai 30min lingkop d bgnya jatoh (kejadian berlaku 2x, maknanya 2 telipon bru telah di lingkopkannya) smpai bapak aku malu dh nk g mtk kt telekom & rela g beli kt supermarket...tu blom kira cwn + pinggan pecah...duhhhh adikku...

Tadaaaaa... :)

1 comment:

Anonymous said...

hai marah sgt namapk. kesian la kat dia.kan adik kesayangan hg gak.dulu skit punya manja ngan hg. sabarrrrrr :)kyun....